Categoria | Reducere CO2

Centrul mondial pentru dezvotarea hibrizilor Daimler Trucks

Publicat in 10 august 2008 de Mercedes-Benz

Pe 26 august, Daimler Trucks a inaugurat Global Hybrid Center în cadrul Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC)” în Kawasaki. Această locaţie va fi centrul mondial pentru dezvoltarea camioanelor hibride Daimler. În data de 27 august a avut loc ceremonia de deschidere a Centrului MFTBC, care face parte din divizia Daimler Trucks în cadrul Daimler AG, fiind unul dintre cei mai mari producători de vehicule comerciale din Asia.

Hybrid Center “Stabilirea Global Hibrid Center în cadrul MFTBC denotă concentrarea eforturilor Daimler Trucks şi Mitsubishi Fuso pentru dezvoltarea vehiculele comerciale hibride”, a declarat Dr. Eike Böhm, Vicepreşedintele Product Engineering MFTBC. “Pe viitor, sperăm că piaţa hibrizilor se va dezolta mai rapid, datorită nevoii de a reduce consumul de combustibil şi emisiile de CO2. Noul centru va concentra eforturile noastre pentru a concepe vehicule comerciale hibride mai eficiente şi care corespund cerererii de pe piaţa actuală şi celei din viitor”.
Potrivit lui Böhm, rolul Global Hibrid Center este de a direcţiona şi sincroniza la nivel global toate activităţile pentru dezvoltarea hibrizilor Daimler Trucks. Astfel, acest tip de activităţi vor fi incluse în cadrul Centrului, inclusiv personalul diviziei MFTBC din cadrul Daimler Trucks, personalul Mercedes-Benz Trucks şi personalul Daimler Trucks Notrt America LLC. Un total de 50 de persoane vor fi afiliate centrului.
MFTBC a fost ales ca locaţie a Centrului datorită istoriei companiei şi expertizei în inovaţia vehiculelor hibride. Mitsubishi Fuso dezvoltă de peste 10 ani tehnologia vehiculelor hibride şi oferă, în momentul de faţă, eficienţa comsumului de combustibil şi produse de tipul camionului uşor Canter Eco Hibrid, cu un nivel scăzut de emisii, sau al autobuzului Aero Star Eco Hibrid pentru piaţa japoneză. De asemenea, compania a dezvoltat Canter Eco-D, un concept de camion hibrid cu bena basculantă.
Odată cu deschiderea noului centru, Mitsubishi Fuso anunţă şi dublarea numărului de ingineri dedicaţi construcţiei de hibrizi, ajungându-se la un număr de 35 de persoane.
În curs de desfăşurare: test în Europa pentru flota de hibrizi
Inaugurarea Global Hybrid Center vine odată cu lansarea pe piaţa europeană a celei mai mari flote de camioane hibride Daimler Trucks şi Mitsubishi Fuso.
Mitsubishi Fuso a prezentat în Europa 10 vehicule Canter Eco Hybrid, unui număr de opt clienţi. Aceştia vor evalua timp de trei ani camioanele hibride de 7,5 tone, pentru a demonstra nivelul superior al eficienţei motoarelor diesel-electice hibride. Camioanele aflate în teste pot consuma cu până la 15 % mai puţin combustibil decât un vehicul diesel convenţional, reducând astfel, în mod semnificativ, emisiile de CO2.
Performanţa lui Canter Eco Hybrid va fi stabilită în urma unor aplicaţii variate, inclusiv livrări cu opriri şi porniri repetate în inima Londrei, dar şi curse lungi între magazine şi depozite. Cei opt clienţi care au primit în teste camioanele sunt: Amey, DHL, Hill Hire, Ringway, Royal Mail, Scottish and Southern, Tesco şi TNT.
Vehiculele folosite în aceste teste au fost special construite pentru a corespunde cerinţelor din Europa şi includ sistemul hibrid cu motor electric Euro 4. De asemenea, vehiculele Fuso Canter de 7,5 tone vor fi echipate şi cu un nou sistem de măsurat care va ţine evidenta tuturor datelor de performanţă. Aceste date vor fi descărcate la cele două centre specializate Mercedes-Benz din zona metropolitană a Londrei.
“Shaping Future Transportation”
Deschiderea Global Hybrid Center şi demararea testelor pentru maşinile hibride Mitsubishi Fuso în Europa sunt două componente importante ale iniţiativei Daimler Trucks şi Daimler Buses, “Shaping Future Transportation”.
“Shaping Future Transportation” este numele iniţiativei mondiale Daimler Trucks şi Daimler Buses, care are ca scop dublarea eforturilor pentru obţinerea unei reduceri majore a consumului de combustibil în cazul vehiculelor comerciale şi implicit a emisiilor de CO2. Anunţată în cadrul unui eveniment în Stuttgart, Germania, în 2007, iniţiativa “Shaping Future Transportation” cuprinde sisteme alternative de motorizări pentru vehiculele comerciale care aparţin mai multor mărci. De asemenea, tehnologia hibridă joacă un rol important pentru aceste vehicule, deoarece reduce consumul de combustibil cu până la 30%.
Despre Daimler
Daimler AG, Stuttgart, împreună cu diviziile Mercedes-Benz Cars, Daimler Trucks, Daimler Financial Services, Mercedes-Benz Vans şi Daimler Buses, reprezintă un lider mondial în producţia de automobile şi cel mai mare producător de vehicule comerciale din lume. Divizia Daimler Financial Services oferă o multitudine de servicii financiare, inclusiv finanţări auto, leasing, asigurări auto şi management de flotă.
Daimler vinde produsele şi serviciile sale în aproape toate ţările lumii şi are centre de producţie pe cinci continente. Fondatorii companiei, Gottlieb Daimler şi Carl Benz, au continuat să facă istorie şi după ce au inventat automobilul în 1886. Un pionier al automobilelor, Daimler şi angajaţii săi au acceptat obligaţia de a fi responsabili atât în privinţa societăţii, dar şi a mediului înconjurator, şi de a contura viitorul mobilităţii durabile şi sigure, prin intermediul unor tehnologii inovatoare şi produse de înaltă calitate. Portofoliul curent include unele dintre cele mai valoroase mărci de automobile din lume, precum Mercedes-Benz, smart, AMG, Maybach, Freightliner, Sterling, Western Star, Mitsubishi Fuso, Setra, Orion şi Thomas Built Buses. Compania este listată la bursele de valori din Frankfurt, New York şi Stuttgart. În 2007 Grupul Daimler a vândut 2,1 milioane de vehicule şi a angajat peste 270.000 de oameni. Veniturile totale au cumulat 99,4 miliarde de euro, iar profitul operaţional s-a ridicat la suma de 8,7 miliarde de euro. Daimler este un grup auto dedicat excelenţei, care ţinteste dezvoltarea continuă şi profitabilitatea.
Despre MFTBC
Stabilit în Kawasaki, Japonia, Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) este unul dintre fabricanţii de vehicule comerciale de top din Asia. În 2007, compania a vândut aproximativ 188.700 de vehicule, incluzând camioane şi autobuze de categorie uşoară, medie sau grea. Daimler AG deţine 85% din acţiunile MFTBC, iar restul de 15% este deţinut de companii ale grupului Mitsubishi. MFTBC este o parte integrată a diviziei Daimler Trucks din cadrul Daimler AG.

Lasa un raspuns

*