Categoria | Amprenta CO2

Volkswagen promovează proiectul de viitor “Strategie 2018″

Publicat in 24 noiembrie 2008 de VW

Orientarea concernului Volkswagen, ca producător de automobile cu poziţie de lider la nivel mondial în domeniul economic şi ecologic, reprezintă în continuare aspectul central al strategiei concernului 2018. Din acest motiv, consiliul de administraţie al concernului intensifică eforturile în sensul implementării cu succes a proiectului ambiţios şi în perioade dificile din punct de vedere economic.

Obiectivele formulate prin „Strategie 2018“ se menţin şi în condiţiile cadru economice actuale mai puţin favorabile, fiind subliniate din nou de consiliul de administraţie. În această perioadă se impune continuarea energică a direcţiei adoptate. Prin gama de autoturisme orientată în funcţie de cerinţele ecologice şi graţie poziţiei puternice pe pieţele mondiale, Volkswagen intenţionează să valorifice forţa concernului cu cele nouă mărci, cu extinderea consecventă a avantajelor în raport cu concurenţa.

Pentru a atinge obiectivele formulate şi în condiţiile intensificării concurenţei pe piaţă în ultima perioadă, prin 18 plus, Volkswagen impune noi direcţii pentru toate cele nouă mărci ale concernului. 18 plus reprezintă astfel, pentru toate mărcile concernului, baza perfecţionării strategiei proprii. Marca principală Volkswagen îşi continuă programul cu denumirea Mach 18 plus.

Din punct de vedere al modelelor, propulsoarelor şi al construcţiei uşoare, Volkswagen intenţionează să atingă noi standarde ecologice. În acest context, firma estimează pentru anii următori cheltuieli pentru dezvoltare şi investiţii în scopul realizării de noi modele şi tehnologii cu o cotă anuală de peste opt miliarde de euro. Unul dintre domeniile principale este reprezentat de sistemele alternative de propulsie, precum şi de dezvoltarea propulsoarelor cu aplicarea constantă a downsizing, ceea ce înseamnă formularea de noi standarde în domeniul eficienţei, precum şi al ecologiei.

În prezent, concernul Volkswagen oferă două duzini de modele cu emisii mai reduse de 120 g/km CO2; în ansamblu, nu mai puţin de 106 modele respectă deja cerinţele impuse de standardul Euro 5 sau Euro 6. Prin lansarea de modele suplimentare, în anii 2009 şi 2010 va creşte semnificativ numărul de autovehicule cu emisii mai reduse de 100 g/km CO2.

În acelaşi timp, prin optimizarea proceselor pe parcursul întregului ciclu de creare a valorilor, precum şi prin creşterea productivităţii, firma ţine cont de condiţiile cadru economice actuale, precum şi de incertitudinile existente cu privire la evoluţia viitoare.

Având în vedere situaţia tensionată pe pieţele internaţionale de desfacere, precum şi consecinţele crizei financiare, Volkswagen examinează la nivelul întregului concern măsurile în domeniul investiţiilor şi cheltuielilor. În acest context, capacitatea concurenţială a punctelor de lucru are o importanţă la fel de mare ca şi concentrarea în scopul producţiei de automobile cu consum redus de carburant. ” În prezent este important să conturăm direcţia pe care o vom urma în viitor şi, prin 18 plus, să garantăm succesul pe termen lung al concernului Volkswagen.” subliniaza Consiliul de Administratie al concernului Volkswagen.

Lasa un raspuns

*