Dacia se află pe locul al II-lea în topul companiilor responsabile din România

Publicat in 19 mai 2010 de DACIA

Dacia se situează pe locul al doilea în România într-un top al companiilor responsabile realizat de B&P Braun & Partners. În clasamentul pentru Europa Centrală şi de Est, Dacia se află pe locul 23 din 100.

Responsabilitatea socială corporativă (CSR – Corporate Social Responsibility) nu este un simplu exerciţiu de imagine, ci o decizie strategică de management care contribuie la performanţa generală a unei companii. Evaluarea B&P Braun & Partners se intitulează „CSR 24/7” şi a avut în vedere cele mai mari companii după cifra de afaceri de pe piaţa românească, dar şi din ţări precum Austria, Ungaria şi Polonia.

Metodologia clasamentului „CSR 24/7” a urmărit 7 domenii: transparenţă, guvernanţă corporativă, relaţia cu părţile co-interesate (stakeholders), responsabilitatea faţă de mediul înconjurător, responsabilitatea economică, relaţia cu societatea civilă şi politica de resurse umane. Analiza a fost realizată pe baza informaţiilor publice existente pe site-urile oficiale al companiilor şi evidenţiază importanţa aspectelor sociale, de mediu şi economice în cadrul strategiei de management a corporaţiilor.

„Ne-am bucurat să vedem că Dacia a crescut în acest clasament faţă de anul trecut, de la 21% la 50%, înregistrând cea mai bună evoluţie. Rezultatul se datorează unei transparenţe şi responsabilităţi economice crescute, unei mai bune guvernanţe corporative şi datorită existenţei unei strategii de mediu prezentate şi pe site-ul companiei”, a declarat Diana Enache, consultant B&P Braun & Partners.

Rating-ul „CSR 24/7” este un produs dezvoltat de către B&P Braun & Partners pentru a arăta performanţa responsabilităţii sociale corporative a companiilor pe  baza informaţiilor publice disponibile tuturor părţilor co-interesate în limba locală. Metodologia rating-ului are la bază standardele Accountability, indicatorii Global Reporting Initiative şi principiile UN Global Compact.

B&P Braun & Partners este o companie de consultanţă strategică în comunicare de marketing, care oferă servicii de management intern şi management extern al reputaţiei, knowledge management, branding intern şi extern şi brand management, csr management şi public affairs în Bulgaria, Ungaria, Polonia si România.

www.daciagroup.com

Lasa un raspuns

*