Chevrolet alege câştigătorii Young Creative Chevrolet

Publicat in 03 iulie 2010 de CHEVROLET

Juriul internaţional a ales între numeroasele lucrări înscrise în concurs de studenţi din 20 de ţări
Primele locuri la cinci categorii au fost ocupate de Austria, Franţa, Portugalia şi Marea Britanie

Un juriu internaţional a ales câştigătorii celei de-a patra ediţii a concursului „Young Creative Chevrolet”, în cadrul ceremoniei desfăşurate la Zolder, Belgia, pe 19 iunie. Lucrările personale sau de grup câştigătoare au fost realizate de participanţi din Austria (Muzică), Franţa (Modă şi Video), Portugalia (Arte vizuale) şi Marea Britanie (Fotografie).

Ritmurile balcanice sacadate, peisajele urbane animate şi designurile îndrăzneţe i-au încântat pe membrii juriului european. Pasa Mustafa, Directorul Digital Studios, Endemol U.K. a afirmat că este evident că participanţii „au depus eforturi considerabile în dezvoltarea proiectelor înscrise”, iar membrii juriului au fost foarte ocupaţi cu „mulţimea de lucrări excepţionale, extrem de creative”.

La cea de-a patra ediţie a concursului „Young Creative Chevrolet” s-au înscris un număr mai mare de participanţi, proveniţi din 20 de ţări europene şi 135 de şcoli de arte aplicate.
Membrii juriului internaţional reprezentând diverse companii precum RIDE snowboards, Endemol and Lipsy au avut de analizat 8 proiecte înscrise la categoria Video, 9 la categoria Fotografie, 13 la categoria Arte vizuale, 11 la categoria Modă şi 6 la categoria Muzică. Preşedintele şi Directorul Executiv Chevrolet Europe, Wayne Brannon, s-a alăturat acestui juriu, arătându-se foarte surprins de interpretările aduse de tinerii artişti mărcii Chevrolet. În urma dezbaterilor aprinse, acesta a declarat: „Numărul mare de proiecte excepţionale a îngreunat foarte mult sarcina juriului în timpul procesului de deliberare”.

Câştigătorii vor avea şansa de a lucra îndeaproape cu membrii juriului în diferitele lor domenii de activitate în cadrul unei „experienţe în culise”. Pe 29 septembrie va avea loc ceremonia de decernare a marilor premii, în cadrul căreia studenţii vor primi, de asemenea, premiul în bani.

„Young Creative Chevrolet” este un concurs pan-european pentru studenţii facultăţilor de Arte aplicate, organizat anual de Chevrolet Europe începând cu 2007, care premiază proiecte din diferite domenii artistice (2010: Modă, Muzică, Fotografie, Video şi Arte vizuale). Prin acest demers, Chevrolet dezvoltă spiritul creativ şi sprijină tinerii artişti aflaţi la începutul carierei.

CÂŞTIGĂTORII EDIŢIEI EUROPENE 2010

ARTE VIZUALE
Rezumat: Lăsaţi „scânteia” să zboare!
Reproiectaţi exteriorul modelului Chevrolet Spark într-un mod care să capteze esenţa autovehiculului şi să electrizeze mulţimea. Permiteţi modelului Chevrolet Spark să vă alimenteze creativitatea pentru a realiza schiţe grafice pentru exteriorul autovehiculului. Tema acestei categorii este „the Spark” (scânteia), iar aspectul exterior trebuie să se potrivească cu designul urban al autovehiculului. În locul abordării relativ comune „mic şi drăgălaş”, modelul Spark este puţin mai agresiv, mai nervos, pregătit de acţiune, iar acest lucru trebuie să se regăsească în designul dumneavoastră. Autovehiculul cu designul exterior câştigător va fi prezentat ca autovehicul principal la o cursă din cadrul Campionatului Mondial de Turisme (WTCC).

Primul loc
José Rocha
Şcoală: ESTG-IPVC, Viana do Castelo, Portugalia

Click aici pentru informaţii suplimentare
Comentariul juriului:
„Acest proiect a fost câştigător deoarece este modern şi agresiv. Are un aer mult mai dinamic decât celelalte proiecte şi sugerează mişcarea mult mai bine.”

Al doilea loc
Toms Burāns
Şcoală: Liceul de artă Janis Rozentals din Riga, Riga, Letonia

Click aici pentru informaţii suplimentare
Comentariul juriului:
„Tema oraşului şi a spiritului urban este reflectată foarte bine de acest proiect. Liniile şi culorile au fost bine gândite.”

Locul al treilea
Laura Di Berardino
Şcoală: Istituto Europeo Arti Operative, Perugia, Italia

Click aici pentru informaţii suplimentare
Comentariul juriului:
„Acest proiect s-a clasat pe locul al treilea datorită caracterului său jucăuş şi plin de veselie. Este un proiect bine realizat şi distractiv.”

MODĂ
Rezumat: Viitorul este acum!
Crearea unei ţinute futuriste, care surprinde stilul distinct al modelului Chevrolet Volt, un autovehicul care este atât elegant, cât şi foarte avansat din punct de vedere tehnologic. Chevrolet Volt va fi lansat pe piaţă spre sfârşitul anului 2010 şi este cel mai avansat autovehicul produs de GM până în acest moment. Transpuneţi calităţile acestui autovehicul sofisticat şi futurist într-o ţinută care va fi purtată de modelul care prezintă autovehiculul la un eveniment prestigios.

Primul loc
Jungeun Eom
Şcoală: ESMOD, Lyon, Franţa

Click aici pentru informaţii suplimentare
Comentariul juriului:
„Acest proiect este sexy şi îmi place faptul că designerul şi-a creat propriul imprimeu: este foarte inovator. Proiectul este modern, îndrăzneţ şi se încadrează tendinţelor actuale.”

Locul al doilea
Adam Baranyi, Anett Gálvölgyi, Anna Zsófia Kormos, Márton Zsolt Miovác
Şcoală: Universitatea de arte şi design MOHOLY-NAGY, Budapesta, Ungaria

Click aici pentru informaţii suplimentare
Comentariul juriului:
„Acest proiect este realizat foarte frumos şi cu multă măiestrie – este perfect.”

Locul al treilea
Konstantina Agaliou
Şcoală: INTERGRAPHICS, Atena, Grecia

Click aici pentru informaţii suplimentare
Comentariul juriului:
„Acest proiect are o formă interesantă; este frumos şi sofisticat. Partea din spate este foarte subtilă şi foarte inteligentă.”

MUZICĂ
Rezumat: „Come on baby, light my Spark”
Compunerea unei teme muzicale electrizante pentru lansarea modelului Spark. Această categorie se referă la compunerea unei teme muzicale adecvate pentru lansarea autovehiculului Chevrolet Spark. Obiectivul este compunerea unei piese originale, plăcute şi vioaie, care să poată fi utilizată pentru lansarea autovehiculului sau, în general, pentru campaniile de comunicare Spark la televizor, radio sau pe Internet. Creaţi sunete care reflectă atitudinea, spiritul inovator şi stilul distinct al modelului Spark. Chevrolet Spark oferă posibilitatea de a utiliza un dispozitiv iPod sau un player MP3 împreună cu sistemul său radio CD cu intrare Aux-in şi porturi USB.

Primul loc
Daniel Kovacs
Şcoală: Universitatea de arte aplicate din Viena, Austria

Click aici pentru a asculta melodia
Comentariul juriului:
„Această melodie este foarte proaspătă şi dinamică. Se potriveşte perfect cu spiritul Spark.”

Locul al doilea
Peter Klohmann
Şcoală: Hochschule für Musik Mainz, Germania

Click aici pentru a asculta melodia
Comentariul juriului:
„Această melodie este plină de umor. Pare o caricatură inteligentă şi amuzantă a modelului Spark.”

Locul al treilea
Simon Pfaff, Jan Willem van Hees
Şcoală: Artez Conservatorium Enschede, Olanda

Click aici pentru a asculta melodia
Comentariul juriului:
„O piesă rock foarte atractivă, de care nu te mai saturi. Te face să vrei să sari în maşină şi să pleci la drum.”

VIDEO
Rezumat: 2010 este începutul unei noi decade şi anul Spark
Crearea unui clip video care să prezinte modul în care Spark abordează solicitările noii decade şi ale noii generaţii într-un mediu urban. Lăsaţi-vă inspirat de Chevrolet Spark şi exprimaţi următoarele mesaje, fie sub formă de reclamă, clip video, animaţie etc.: Spark schimbă regulile, oferind tot atâta distracţie şi spirit modern pe cât este de funcţional, combinând cele mai recente funcţii de divertisment la bordul autovehiculului cu confortul, siguranţa, consumul redus de carburant şi nivelul redus de emisii.

Primul loc
Hugo Charpentier, Adrien Badedji, Remy Mattei, Milian Topsy, Cyril Taillardat
Şcoală: Ecole Emile Cohl, Lyon, Franţa

Click aici pentru a vizualiza clipul video
Comentariul juriului:
„Acesta este un proiect extraordinar, foarte creativ! Aceşti studenţi vor ajunge fără îndoială persoane de succes în lumea cinematografiei. Urmăriţi-i, merită!”

Locul al doilea
Toni Eisner
Şcoală: Universitatea de arte aplicate din Viena, Austria

Click aici pentru a vizualiza clipul video
Comentariul juriului:
„Acest proiect este realizat de un regizor foarte talentat şi reuşeşte să capteze atenţia publicului. L-aş angaja pe acest student!”

Locul al treilea
Davor Konjikusic, Neven Petrovic, Gasper Milkovic Biloslav
Şcoală: Akademija Dramske Umjetnosti, Zagreb, Croaţia

Click aici pentru a vizualiza clipul video
Comentariul juriului:
„Acest clip video beneficiază de o regie de imagine impresionantă – regizorul a utilizat unghiuri de filmare foarte interesante.”

FOTOGRAFIE
Rezumat: Un autovehicul mic cu impact mare!
Realizaţi o fotografie inovatoare şi atractivă pentru a atrage atenţia presei de lifestyle din Europa. Lăsaţi-vă inspirat de noul Chevrolet Spark: un mini-autovehicul cu atitudine, o prezenţă modernă şi distinctă şi un interior tineresc. Inspiraţi-vă din numele autovehiculului şi prezentaţi-l într-un mod care să-i expună toate calităţile. Lăsaţi „scânteia” să zboare!

Primul loc
Rachel Astle, Kerry Baxter, Hayley Brooks, Lyndsay Eaton
Şcoală: Burton College, Burton upon Trent, Marea Britanie

Click aici pentru informaţii suplimentare
Comentariul juriului:
„Tema de basm este o idee foarte bună – o fotografie lifestyle perfectă, care spune o poveste. Studenţii au ales bine iluminarea şi compoziţia imaginii: fotografia conţine multă mişcare şi totuşi autovehiculul este în prim plan.”

Locul al doilea
Petr Bača
Şcoală: Ateliér Užité a reklamní fotografie, Fakulta umění a designu, UJEP, Facultatea de artă, Usti nad Labem, Republica Cehă

Click aici pentru informaţii suplimentare
Comentariul juriului:
„Studentul a compus o fotografie bine gândită şi profesionistă – o fotografie de produs excepţională.”

Locul al treilea
Lea Lugaric
Şcoală: Kunstuni Linz, Grafik Design und Fotografie, Linz, Austria

Click aici pentru informaţii suplimentare
Comentariul juriului:
„O fotografie interesantă, cu o compoziţie bine realizată, un mod inovator de a prezenta modelul Chevrolet Spark.”

Lasa un raspuns

*