Managementul energiei viitorului – sisteme hibrid şi cu acţionare electrică

Publicat in 14 februarie 2011 de CONTINENTAL

Implicarea Continental în implementarea unor soluţii pentru susţinerea durabilă a mediului înconjurător poate fi observată în multe dintre produsele sale. Cu acest scop există şi unitatea de afaceri Hybrid Electric Vehicle, care oferă prin sistemul modular de concepţie proprie toate componentele de bază pentru un sistem hibrid complet. În Europa, Asia şi în ţările NAFTA, se lucrează la conceperea de sisteme de acumulare de energie pentru cele trei familii de produse: sisteme electronice de putere, maşini electrice şi power net systems.

Argumentele noastre sunt o reducere cu 25% sau mai mult a consumului de carburant şi un cuplu motor suplimentar la autovehiculele hibrid – combinaţia ideală pentru o deplasare dinamică cu o reducere considerabilă a emisiilor, prietenoasă şi mediului.

Bateria Li-Io

Raza de acţiune şi puterea electrică maximă vor juca un rol important în privinţa popularităţii vehiculelor acţionate electric. De aceea, activitatea noastră se axează şi pe conceperea de sisteme de baterii litiu-ion optimizate pentru vehicule, care în prezent au puteri cuprinse între 18kW şi 120 kW. În armonie cu sistemul modular pe care l-am conceput, numărul de elemenţi şi dispunerea acestora sunt variabile. Modul de răcire (răcire cu apă sau aer) poate fi adaptat în funcţie de dorinţa clientului.

Electromotoarele

În domeniul acţionărilor electrice, furnizăm, între altele, electromotoare complet integrate în lanţul cinematic şi angrenaje hibride în colaborare cu ZF Friedrichshafen AG. Pentru alte aplicaţii hibride, sistemul nostru include de asemenea generatoare starter montate lateral (SSG) şi motoare axiale.

Sistem electronic de putere

 Ondulorul, în calitate de organ central al acţionării electrice, comandă transferul de energie între baterie şi electromotor (până la 150 kW). Convertorul CC/CC transformă tensiunea înaltă a sistemului de acumulare de energie în tensiune pentru reţeaua de bord. Pentru comanda centrală a funcţiilor hibride de bază precum managementul regimului de lucru, managementul energiei în regim de lucru start/stop şi recuperarea folosim Integrated Powertrain Management (IPM ®).

Lasa un raspuns

*